top of page
plug_edited.png

Vi uppskattar om det finns ett

220V uttag dit vi ska för att utföra våra tjänster.

 

Finns inte el att tillgå kan vi använda oss av vårat eget elverk för att driva vår utrustning men då tillkommer en kostnad på 100 kr.

water-tap.png

Vi uppskattar om det finns vatten tillgång på plats i form av en kran som vi kan koppla vår utrustning till.

Finns inte vatten att tillgå använder vi vatten från en tank vi har med oss.

fan.png

Vi suger alltid upp så mycket vatten som det går efter en helrekond eller sätestvätt. Men vi rekommenderar att kunden använder sig av en kupévärmare för att uppnå bästa resultat efter en sådan behandling och för att undvika eventuellt mögelangrepp i bilen vilket kan få skadliga konsekvenser.

tyre.png
contact-mail.png

Kontakt?
Våra kontakt uppgifter hittar du under fliken kontakt, där går det även att skriva ett direkt meddelande som kommer till vår mail.

Hur går betalningen till?

Vi tar alltid betalt efter avslutad tjänst.

Betalnings information samt betalnings uppgifter hittar du överst på hemsidan i menyn under fliken betalning.

Alla priser är inklusive moms.

När är det dags att byta däck?

​Du måste använda vinterdäck vid vinterväglag under tidsperioden

1 december - 31 mars.

Du får använda dubbdäck under tidsperioden 1 oktober - 15 april.

Det är förbjudet att använda dubbdäck under tidsperioden

16 april - 30 september om det inte är eller förväntas bli vinterväglag.

VILLKOR

KUNDENS ANSVAR -
 

  • Rullande Rekond informerar eller hänvisar alltid till vår hemsida om vilka rekommendationer som gäller efter utförd tjänst/tjänster. Tar du som kund inte åt dig av vår information eller våra rekommendationer kan det innebära risker för skada. Rullande Rekond tar inte ansvar för fel som uppstått efter utförd tjänst/tjänster på grund av att kunden inte följt vår information eller rekommendation.

 

  • Kunden ansvarar för att det inbokade fordonet/fordonen är tillgängligt vid den bokade tiden. Även fordonets nyckel ska vara tillgänglig om tjänsten/platsen kräver det. Om kunden inte kan vara tillgänglig på plats efter avslutad tjänst lämnas fordonets nyckel på förbestämd plats och är efter det enbart kundens ansvar. 

  • Betalning sker i anslutning till avslutad tjänst/tjänster med Swish eller kontanter. Observera att Rullande Rekond inte alltid har växel med sig, väljer man kontant betalning skall det vara i exakt belopp. Rullande Rekond erbjuder även faktura betalning med 30 dagars inbetalnings tid. Vid utebliven betalning får man en påminnelse, uteblir betalningen även efter den skickas ärendet vidare.​


ÅNGERRÄTT - Rullande Rekond följer Konsumentverkets ångerrätt. När tjänsten/tjänsterna utförts har din ångerrätt gått ut. Om vi utfört tjänsten felaktigt kompenserar vi för det. 

AVBOKNINGVILLKOR - Avbokningar och ombokningar skall ske senast 2 timmar innan bokad tid. Vid försenad avbokning/ombokning debiteras kunden en kostnad på 150kr för förlorad inkomst då vi inte kunnat åta oss annat arbete.

EXPONERING - Rullande Rekond frågar alltid kunden om lov innan bilder på jobben tas samt innan dessa bilder/videos delas på sociala medier och hemsida. Kunden kan när som helst frånsäga sitt godkännande och då tas materialet omedelbart bort från Rullande Rekonds plattformar. Observera att Rullande Rekond avsäger sig allt ansvar kring delning/spridning för delat material efter ett godkännade. Registreringsskylt täcks alltid för samt annan känslig information innan bilder publiceras.

 

PERSONUPPGIFTSPOLICY - Rullande Rekond samlar endast in personuppgifter som är högst nödvändiga för att vi skall kunna utföra bokad tjänst. Personuppgifterna rensas sedan en månad efter din kontakt/bokade tid.

Observera att personuppgifterna sparas längre vid ett tvätt-kontrakt. Kunden informeras alltid om hur länge innan påskrivning.
 

Alla angivna priser är inklusive moms.

Organisationsnummer 5594434309

©2023 av Rullande Rekond i Hedemora AB

bottom of page